• KLM biedt reizigers instapkaart aan via Twitter en WeChat

KLM biedt reizigers instapkaart aan via Twitter en WeChat

Clock Geplaatst op dinsdag 6 juni 2017

Vanaf vandaag kunnen KLM-passagiers wereldwijd hun boekingsbevestiging, incheckinformatie, instapkaart en vluchtstatus via Twitter en WeChat ontvangen. De nieuwe service is beschikbaar voor alle KLM-klanten die tickets boeken of inchecken via KLM.com en ervoor kiezen om informatie te ontvangen via Twitter of WeChat. De dienst wordt vandaag uitgerold en zal de komende weken breder beschikbaar komen.

Vorig jaar besloot KLM al om vluchtdocumenten en -informatie via Facebook Messenger aan te bieden. Inmiddels hebben meer dan 1,4 miljoen klanten hun KLM-vluchtdocumenten en -statusupdates via Messenger ontvangen en worden 10 procent van alle online KLM-boekingsbevestigingen en 15 procent van alle online KLM-instapkaarten via deze dienst verstuurd. WeChat is vooral in China erg populair en heeft 938 miljoen gebruikers.

(Bron: KLM.com)

Arrow leftTerug naar overzicht
Cross icon